Matrix Reimprinting - Stress, angst, depression og psykisk førstehjælp

Aldrig har diagnoser været i spil som nu.

Angst, stress og depression er de nye folkesygdomme, forårsaget af kost, livsstil og overbevisninger, Udefrrakommende faktorer, der præger/styrer vores hverdag og vores livsstil.

Bliv ført ind i nye spændende indgangsvinkler til, hvordan du kan udbygge din Matrix Reimprinting yderligere.

Læs her om næste kursus

3 dage, der gør dig stærk, rutineret og uvurderlig i fremtidige fora, hvor transformation og personlig udvikling er påkrævet – ikke mindst i forhold til børn, unge, gravide, forældre etc.

Vi har de store visionære mestre ind over – en rejse og læring i deres måde at gribe disse udfordringer an

En mulighed for at gøre dig endnu bedre, endnu stærkere og endnu mere unik i det, du kan tilbyde derude i mødet med fremtidens store diagnoser – en enestående chance for at være blandt de første herhjemme til at gribe diagnoser og livsstilssygdomme med fremtidens bedste medicin: Energipsykologi og traumeterapi.

Disse 3 dage bygger en lang række indgangsvinkler på dit Matrix Reimprinting kursus og klæder dig på, så du kommer til at stå knivvskarpt i forhold til det, der rører på sig derude lige nu.

Se kursuskalender for datoer.

Pris er 3.500 kr. – early bird er 3.000 kr. Modtagelse af depositum 500 kr. sikrer dig en plads, restbeløb betales 1. workshopdag. Ved afbud mindre end 14 dage før kursets afholdelse, betales fulde kursusbeløb med mindre du fremsender en lægeerklæring.