Metasundhed

Analysemodellen til alle, der vil forstå, hvad kroppen prøver at fortælle os

Er du i dit rette element – eller holder du fast i “overvægten?”

Har du hævede poser under øjnene, især om morgenen?

Har du været gennem utallige slankekure, – og lige lidt hjælper det?

Hæver du op i ben, ankler, hænder?

Har du forhøjet blodtryk?

Lider du af hovedpine eller migræne?

Sveder du om natten?

………

Vil du gerne forstå dine symptomer?

Finde den bagvedliggende årsag?

Så er dette kursus noget for dig?

Metasundhed er i al sin enkelthed en analysemodel, du kan integrere i dit liv.

Du behøver ikke at være behandler, terapeut eller fagperson for at være nysgerrig på krop-psykesammenhæng og hvad, det er, din krop fortæller dig.

Ikke desto mindre er Metasundhed en stærk analysemodel, der med stor succes kan inddrages i enhver behandling og terapi.

En model, der giver dig en større forståelse for et ubehag, eventuelle symptomer, og hvordan de kan transformeres.

Lær at identificere de forskellige sygdomsaspekter, konflikter, symptomer; stressfase/regenerationsfase, organer/hjernelag, mikroorganismer…

Skal du bruge Metasundhed professionelt – er Metasundhedsanalysen et skarpt værktøj, der kan transformere din klients mindset, det vil sige, den måde
måde din klient opfatter sig selv og verden.

Metasundhed kobles ofte sammen med EFT og Matrix Reimprinting, der som kombi-model er helt unik i forhold til transformation af traumer – hvor Matrix Reimprinting er en game changer inden for moderne traumeterapi.

Din underviser har arbejdet med Metasundhed siden 2012 og er certificeret META-Health Foundation Trainer samt certificeret META-Health Modality Trainer under META Health International.  Din underviser er ligeledes Skandinaviens eneste Matrix Reimprinting Trainer og er ligeledes EFT Master Trainer.

Tid til at integrere et nyt mindset, et stærkt transformerende kombisæt til dit fremtidige liv?

Tag hånd om dit liv fremadrettet.

En gylden treenighed og  et match made in heaven med EFT og Matrix Reimprinting

Næste Metasundheds- kursusdage – 2 dages basisklasse: Tjek kalender, der er fyldt med muligheder

Brænder du for at gå hele vejen – virkelig transformere dit liv, glem ikke EFT og Matrix Reimprinting – det perfekte match til din Metasundhed.